måndag 5 november 2012

Livsläge

Efter att ha varit nykter fantastiskt länge och förstått att man inte måste supa för att ha kul (något som många påstår att de vet, men som de faktiskt egentligen inte har en aning om förrän de vänligt men bestämt nekar alla former av rusmedel under en längre period och gör det på platser som mer eller mindre inte skulle finnas utan rusmedel). Har lärt mig mycket om mig själv under denna period, men nu är det tillräckligt. Vet med mig att jag klarar av att gå ner på en spelning och själv stussa framför scenen som en besatt, även utan alkohol. Har fått lära mig att man kan få mänsklig kontakt i alla dess former, utan att ha det sociala smörjmedlet.

Helgen var fantastisk... Saknar ord för att beskriva hur jävla kul jag hade det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar